czwartek, 11 lipca 2013

Odnalezc siebie



Niewielu z nas wierzy w miłość. Niektórzy mówią, ze spotkali się przez przypadek, ale przecież nic na świecie nie zdarza się przypadkiem.. 
Czasem fajnie się tak zabujać, bo to takie poczucie radości i jakiejś adrenaliny, a w miłości jest inaczej.
Miłość powinna być prawdziwa, szczęśliwa i bezpieczna.. powinna zmieniać życie człowieka.
Już nieważne, kogo kochamy, ale ważne jest, jak kochamy..sercem, umysłem i ciałem.
W miłości musimy znaleźć wiarę i nadzieję. Musimy odnaleźć siebie.
Bo przecież w życiu istnieją rzeczy, o które należy walczyć do samego końca.

 "Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości."


'Przytulił się do niej jeden tylko raz. Ale nie tak grzecznie, jak przytula się ciocię na imieninach składając jej życzenia. A ona się zakochała w uścisku tym.' 

"Nie jestem wyjątkowy, co do tego nie mam wątpliwości. Jestem zwyczajnym człowiekiem o zwyczajnych myślach i wiodłem zwyczajne życie. Nikt nie postawił pomnika ku mej czci, a moje imię szybko pójdzie w zapomnienie, lecz kochałem - całym sercem i duszą - a to moim zdaniem wystarczająco dużo."






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz