piątek, 14 czerwca 2013

Kilka pytan


Czy my jesteśmy idealni? Czy naprawdę zawsze i wszędzie bywamy mili i uprzejmi? Czy nie mamy żadnych wad, słabości i kłopotów? Czy zawsze postępujemy dobrze, by nikogo nie skrzywdzić? Czy nie życzymy innym źle, czy nie jesteśmy zazdrośni, czasem tak bardzo, ze myślimy 'dlaczego on ma dobrze, a nie ja?'
Czy naprawdę tak nam to przeszkadza-czyjeś szczęście? Dlaczego oczekujemy pomocy od innych, jak sami nie potrafimy pomóc..Czy nie mamy w sobie czasem tyle złości, ze obrażamy innych po to, by sobie ulżyć?
Czy nie ukrywamy prawdy o sobie, by nie być obiektem plotek?
Ale i tak pewnie większość z nas uważa, ze "ja" jestem idealny, najlepszy, nigdy się nie mylę i wszyscy powinni mnie słuchać...bo reszta to jakaś banda cieniasów..

Każdy daje innym to,...
Któregoś dnia bogacz widząc biedaka, wręczył mu koszyk śmieci.
Biedak zabrał koszyk i odszedł.
Następnego dnia bogacz zastał biedaka pod swoimi drzwiami.
Biedak wręczył mu jego koszyk wypełniony kwiatami.
Bogacz spytał go:
- Dlaczego dajesz mi kwiaty, skoro ja dałem ci śmieci?
Biedak odpowiedział :
- Każdy daje innym to, co ma we własnym sercu.


 Potęga słów.

http://www.youtube.com/watch?v=tnE7qz5GUFY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz